Selam hanımlar,
2 hafta oldu doğum yapalı,kızıma ancak doyabiliyorum o yüzden şimdiye kaldı yazmak 🥰
28 haftadan beri perinatoloji takipliyim karın çevresi geriliği nedeniyle. Tabiki bir sürü olumsuz şey söylendi gittiğim eğitim araştırma hastanesi doktorları tarafından. Ne ikili ne üçlü test ne de fetal dna yaptırmamıştım. O yüzden hep bir genetik anomali olabilir denildi. Ama doppler ölçümlerinde bir anormallik olmadığı için minyon olmasına bağlamıştım. Hemşireyim bu arada bu nedenle bir çok tıbbi terime hakimim o nedenle durumu daha iyi anlayabiliyordum açıkçası.
Neyse 36+3 te doktora gittiğimde 37 de alacağız dedi suni sancıyla. Başka bir perinatoloğa daha gittim o da aynısını söyledi. Sonra özel hastaneye gittim suni ile doğum yapacaksam en azından epidural alayım diye. Oradaki profesör olan perinatoloğa da danıştık doktorumla. Suyu da azalmış alalım dedi, 2 kg demişlerdi en son ölçümde. Cuma muayene olduğumda açıklık yoktu,haftasonu biraz sancım oldu pazartesi 2 cm ile yatışım oldu. 4 saatte normal doğum gerçekleşti. Epidural almadım dikişimde birkaç tane var çok yok. 2350 doğdu kızım ve küvöze de girmedi çok şükür. Ertesi gün taburcu olduk 🥰
Yine olsa yine normal doğurmak isterim ancak ya suda doğum denemek isterim ya da epidural çünkü 5 cm sonrası ağrı biraz zorladı açıkçası.
Özellikle riskli gebeler kimsenin sizi korkutmasına izin vermeyin, en güzel günlerim ağlayarak geçti endişeyle geçti hep çok korktum. Sonuç hiçbir şey yok Allaha çok şükür 🥰 Herkes sağ salim en kolay en sağlıklı şekilde kucağına alsın bebeğini inşallah 🤍