Merhaba arkadaşlar adet gecikmesi üzerine test yaptım pozitif çıktı kan tahlilindede gebelik çıktı kadin doğum doktora gitmedim daha ama aşırı karnım ağrıyor uygulamaya göre 4 haftalık bebek bugün aşırı derecede kahverengi lekeler görüyorum uyuyamıyorum bel ve karın agrisindan ne yapmam gerek ne yapmalıyım ?