Canım bitkisel de olsa güvenilir değil diyen doktor kesimi var .. boyamanin ilk 3 ay sonrası için zararı görülmemiş şimdilik ama yapılan bir araştırma da 10 yaş civarı Lösemi çocukların anneleri hamile iken saç boyamislar ilişkisini arastiriyorlar bu fikir bile insana yetiyor değmez yani bundan 10 yıl sonra doktorlar zarar veriyor asla boyamayı derlerse pişmanlık duyarız kana geçebilir o kimyasal . Emin ol hiç biri asla kimyasalliktan uzak değil o yüzden sanırım mecbur kalmadıkça gerek tok ..tabiki anneler bilir..gebelikten 1 ay önce saçımı açtım simsiyahti açıcı çok kullandim şu an aşırı kötü bir renkte yani iğrenç ötesi diyebilirim mutsuzum siyah istiyorum zaten kendimi şu dönem beğenmiyorum ama içimden ya ilerde zararı çıkar sa diye korkup yapamıyorum. Emzirme donemi nasıl olacak onu bilmiyorum ama şu an karşımızda kanımız dan her şey geçebilir 🤨😐😑