İlk önce asistanı bakıyor ondan memnun kaldım bende su fazlalığı var tek sorun o çıktı sonrada fikret bey giriyor on dakikada o bakıyor daha uzun bakılıyor benm bildiiğim ikizlerimde 40 dakika durmuştum güneş tıpta genel olarak iyiydi bir sorun çıkmadığı için şükür ettim eşin giremiyor bu arada içeriye