Nuurnur ben aldım, çünkü o aylarda kundak yaptırmıyolar üstlerini örtmekte çok sakıncalı en azından tulum hem tek parça hemde sıcak tutuyo. 2.5 tog aldım 3-6 ay , doğum ocakta olacak nasipse ama diyarbakırda yaşıyorum burası mayısa kadar soğuk oluyo giydiririm geceleri