2mucize Silan_Abdullah ben 30. Günümde hemen adet olmustum diğer ayda yine gününde düzenli şekilde olmaya başlamıştım
Silan_Abdullah 2mucize tamam bende 30. Günümde oldum 1 eylülde oldum 6 eylülde duş aldım sonra tekrar oldum 3 gündür daha ay bitmedi normal mi sizce
2mucize Silan_Abdullah normal olabileceğini düşünüyorum rahim kendini toparlıyor herkesinki farklı olur
Annelikmghb Silan_Abdullah rahim kendini toparlamaya calisiyor duzeniniz bozulabilir ama sonra düzene giriyor ama aşırı kanama yoksa normal bende sezeryan olunca düzenim bozulmustu ben gitmedim.Doktora görünün siz isterseniz
Annelikmghb Silan_Abdullah benim sezeryan cok oldu ama regl duzeni sonra duzene giriyor ben hic onemsemedim sezeryan sonrasi 14 gun kanamam oldu kirkim cikmadan bidaha regl olmustum