Merhabalar ben Çarşamba günü test yaptım ve çift çizgi çıkınca dün kan verdim beta 1276 çıktı. Uygulamadan 5+4 görünüyor. Normalde bugün kontrole gidecektik ama 1 hafta daha beklerseniz daha iyi olur dediler. Şimdi gelecek cumartesiye aldım randevuyu ve bekliyorum. O zamana görünür mü kese duyar mıyız kalp atışını çok merak ediyorum 🥹