Anonim55 Bugün çatlatma iğnesi vurulalı 8. Günüm. 15. Günde kan vermeyi düşünüyorum. Çatlatma iğnesi ile hamile kalanlar nasıl belirtileriniz oldu ve betanız nasıl değişiklik gösterdi merak ediyorum
Bilge-96 Anonim55 ben çatlatma iğnesinin 12.gününde evde idrar testi yapmıştım ve pozitifi görmüştüm. Adetim gecikmeden de pek bi belirtim yoktu sadece sürekli yorgunluk ve uyuma isteği oluyordu
33lif Ben 13. Günde kan vermiştim beta 12 çıkmıştı tek belirtim göğüs hassasiyetiydi o yüzden regl olacağımı düşünmüştüm ama çok şükür şu an 26 haftalık oldu 🙏🏻