selam kızlar aranızda çalışan anneler varsa bir sorum olacak işyerimizde 4 kişi çalışıyoruz 2 yıldır çalışıyorum hamileliğimin 32. Haftasında izne ayrılacağım çünkü işyerim çalışmaya müsait biryer değil 3 katlı ve müşterilerle çok iletişim halindeyiz. Eleman eksikliği olacağı için işyeri benim çıkışımı verirse doğumdan sonra doğum parası almaya hak kazanır mıyım? Tazminat dışında