Ada25052025 Kızlar beta değerim düştü kanamam ama doktorum düşük yok dedi pzt günü tekrar bakacak dış gebelik mi ona bakıcam dedi belki çok çok düşük bir ihtimal ikiz olabilir ve ikizlerden birini kaybetmiş olabiliriz dedi var mı böyle bi durum yasayan 😣😣
mirhas34 Ada25052025 Merhaba sizin gönderinizi gördüm yazmak istedim . Betam 430 çıktı 3 gün önce bu gün ka verdim 520 çıkmış çok üzüldüm bundan önce 2 dış gebeliğim 1 düşüğüm vardı rahim filmi çektirdim Histeroskopi oldum öyle hamile kalmıştım ne lekem ne kanamam var sizinde böyle mi oldu
Aslaninannesi_ Beta değeriyle ikiz muhtemelen biri ölmüştür ne demek ya kese gördü mü ki böyle bir teşhis koyabiliyor anlamadım
Ada25052025 Aslaninannesi_ hayır kesin olarak demedi çok düşük bi ihtimalde olsa var böyle bi durumda olabilir dedi. Kanamam var ama henüz düşük yokmus beta değeride düşük büyük ihtimalle sağlıklı gelişmiyor dedi çok çok düşük bi ihtimal ikiz olup birini kaybettiysek beta da düşer dedi pzt kontrole gidicem yine kan verip
Derya3628292 Ada25052025 anladım farklı yerler olsaydı ondan olabilir diyecektim ama hayırlısı neyse o olur inşallah hakkınızda
Aslaninannesi_ Ada25052025 canım sen aynı yerde kan ver yükseliş olmazsa kimyasal gebelik olabilir stres yapma
Ada25052025 mirhas34 merhaba yeni gördüm mesajınızı, evet 2 gün sonra tekrar kan vermiştim bu sefer beta düştü sonra bi kaç gün sonra kanama basladı