Kızlar 4 gün önce sezaryenle doğum yaptım ayaklarım bacağım fena halde şiş yürürken ayağımın etleri sallanıyor kan sulandırıcı vuruluyorum 4 gündür doğumdan çıktığımdan bu yana acaba tehlikeli bişey mi doktor rahimde çok damar vardı kanı zor durdurduk felan dedi insah korkuyor bilgisi olan var mı acaba🥺