Arkadaşlar şeker şüphesi ile 1.5 ay önce diyete başladım. Şekerim dengeye girdi ama diyetten beri idrarimda keton 2 pozitif çıkıyor tahlilleri verdiğimde aç degildim tok karnına verdim o yüzden açlık yüzünden keton pozitif değil böyle bişey yaşıyan oldumu 31 haftalık hamileyim kusma falan hiç olmadi