123tazeanne benimki de ocağın ilk haftalarında doğacak, önceki oğlumdan bir sürü kıyafet kalmıştı yeni olarakta 5-6 tane alt üst takım ve tulum aldım . Bazıları çok abartıyo sanki bebekler 5 kg doğuyomuş gibi ama yenidoğanda , 0-3 aylıkta alınması gerekiyo kesinlikle. Ki kışa geliyo doğum zaten benim evim doğalgazlı ama her zaman hemen kurumayabiliyo kıyafetler, herkesin evinde kurutma makinesi de olmuyor 🥲 yenidoğan 7-8 parça var gerisi hep 0-3 aylık baya da kullanılıyo. Bez ben önceki oğlumda sleepy kullanmıştım biraz gereksiz stok yapmışım prematüre doğdu diye, bir sürü bez var şimdi eğer pişik vs yapmazsa kullanıcam yoksa onları ben ped niyetine kullanıp molfix almayı düşünüyorum . Zıbın al bol bol lazım olacak çünkü, ağız mendili al yine çok çok