Bessteeeee Merhaba kızlar 35+5 haftalık hamileyim dün akşamdan beri vajina kemiğim belim kalçam o kadar ağrıyo ki şu an daha az ama ağrı var yinede sizede oluyormu
myangelson Bessteeeee magnezyum kullanıyor musunuz? Kullanmıyorsanız o iyi geliyor çatı ağrısı oluyor
brnaksyince Bessteeeee 20. Haftalarımda tanıştım o ağrıyla, yürürken yataktan dönerken dayanamaz hale geldi, meğer magnezyum ilacıymış çaresi, doğuma kadar kullandım. Normal bir ağrı ama zor. Doktorunuza söyleyin magnezyuma başlatır.
Minik_prensinannesi Bessteeeee 38+4 teyiz ikinci doğumum olacak inşallah birincide böyle bı hamilelik yaşamadım ve bunda o kadar korkuyorum ki psikolojim bozuldu o derecedeyim aynı şeyleri fazlasıyla yaşıyorum şu sıralar
Beyzatls Bessteeeee koltuktan kalktıktan sonra yürüyemiyom yatakta saga sola zor dönüyom çatı kemiklerim cok agrıyor
Cerenkaragoz-- Ben magnezyum kullanıyorum ama hiçbir faydası olmadı dediğiniz gibi yatakta dönerken koltuktan kalkarken yürürken ağrıdan ağlıyasım geliyor 🤦🏼♀️
C-a_nana Cerenkaragoz-- ayy aynıyız 18.haftadan neri bu şekildeyim magnezyumun felan hiç bir faydası yok
YETM3009 Kizlar serkilajliyim 22 haftalık aksama doğru belimde ağrı oldu. Hala daha hafif hafif devam ediyor ama ben bel agrisibdab çok korkuyorum geçen sene ikizlerimi kaybettim böyle bel ağrısıyla gitmiştim şimdi aşırı strest oldum. Kabızlıkta var karnım kocaman acaba ondan oluyor olabilir mi
Hatceninblog Bessteeeee benim de ağrıyoo yatakta dönerken, yürürken, ama ayakta 10 dk falan durunca yani hareket edince geçiyor ağrısı daha sonra durup tekrar hareket etmeye başlayınca ağrıyor 😥