SerAzmer tansiyonunuz ne durumda? Ona mutlaka baktırın, birde idrarda protein var mı diye. Belki gebelik zehirlenmesi yaşıyorsunuzdur ama onun belirtileri yüksek tansiyon, idrarda protein çıkması, el ayaklarda ödem, bazen mide bulantısı birde bebeğin gelişiminde gerilik oluyor. Bende yüksek tansiyon ve idrarda protein çıktı bu sebeple bebeğin gelişimi geriye düştü. Sizde araştırın bu durumu çok önemli bir şey bence.