Selcennnn Selam kızlar. Bir kızım olacak Allah izin verirse 36. Haftadayiz anca karar verebildik. Kızımın ismini Kumsal koyacağız ama etrafımda hiç yok bu isimde biri. Sizce nasıl? Tanıdığı olan varsa karakter yapıları nasıl oluyor merak ediyorum 😂❤️
yeni_anne2 Selcennnn yıaaa benimde kızım olacak bendee daha bekarken bu ismi bulmuştum koycam diye 😅😆😆
Rukiisss Selcennnn çocuğunun karakteri birazda yetiştirilme tarzına bağlı siz oluşturacaksınız neyi nasıl ogretirsen öyle olur isme bağlı bişey değil ayrıca Kumsal ismi çok güzel
ezooezz Selcennnn arkadaşımın kızının adı kumsal. Çok güzel bir kız çok zeki,tatlı,biraz da uyanık 😅 çok güzel bir isim
Selcennnn Rukiisss bence isimler çok etkiliyor çocukları tabiki anneden baban ne görürse onu yapıyor çocuklar ama karakter olarak isimler kişiyi yansıtıyor ☺️
Krcn09 Benim de kızımın adı kumsal olucak ben de 8-9 yaşlarımdan beri kumsal koycam diyorum nereden duyduysam hahahshhaha bende bekliyorum
EceQueen Selcennnn lisede bir kızın adıydı. Havalı, sakin bir kızdı. Kendi aramızda konuşurduk adı ne güzel diye🤗 sonra daha da tanımadım hiç kumsal, nadir ve güzel bence❤️
ezooezz Selcennnn isimlerin enerjilerine inanıyorum ben yasin ,efe’lerde biraz fırlama evet 😅 allah bağışlasın sağlıkla büyüsünler 🌸
YaseminTomar Selcennnn benimde 3 hafta sonra ikizlerim doğacak Allahın izniyle bizde isimlerini Ada&Kumsal olarak koymayı düşündük 🌹