YETM3009 zelihayaman1 geçen sene ben ikizlere hamileyken çift çift alıyordum ama asla geçmiyordu. Hastanede yatıyordum sürekli. Bu hamileliğimde sabah 1 akşam 1 alıyorum faydasını görüyorum çok şükür. Ama içmeyi unuttuğum gün sürekli kusuyorum
cansugunes0210 Bende şu sıralar çok çekiyorum bulantı dan içiyorum valla sabah öyle akşam fayda da ediyor sadece çok uyku yapıyor bana
Esrakzly zelihayaman1 ayy bugun 12 hafta bitti çok şükür ama 3 gunde bir falan kullaniyorum kimyasal kullanmak istemiyorum
aybukee10 Mrvsmt2502 kacinci haftada içmeye başladınız? Şuan 6.haftadayim ve midem çok bulaniyor. Kalp atışını daha duymadık doktor haftaya çağırdı. Doktoruma yazdım bu ilacı önerdi kullanabilieisn dedi ama kalp atışı duymadan tedirgin oldum. Ve aç mı tok mu iciyorsunuz
Mrvsmt2502 aybukee10 5. Hafta içinde bulantım başladı sağlık ocağına yazdırdım direkt başladım. Kalp atışımdan önce yani. Zararlı olsa doktor önermez hem zararlı olsa kalp atışından sonra da zararı olabilir ki canım düşünme bu kadar. Aç tok fark etmiyor zaten bulantı ilacı olduğu için. Akşam uyumadan içince ister istemez yok oluyorum sabah içerken aç oluyorum ikisinde de kesiyor
aybukee10 Mrvsmt2502 normalde gün boyu mideniz bulaniyor muydu iyi geldi mi ? Gün boyu bulaniyor hic geçmiyor :(
Mrvsmt2502 aybukee10 evet bütün gün bulanıyordu çok kötü bir durum insan hiçbir şey yapamıyor yemek bile yapamıyordum bazen. Evet bana iyi geldi 10 haftalık olduk neredeyse hala içiyorum artık bulanmıyor gündüz pek içmeme gerek kalmıyor.
Yildirim35 zelihayaman1 6. Haftada başladı bulantılarım şuan 9 haftalık yeni bitti gece yatmadan önce 2 tane içmemi söylemişti doktor öyle içiyordum ve çok iyi geliyordu
aybukee10 Yildirim35 9.haftada bitti mi? Artık ilaç kullanmıyor musunuz inşallah benim de öyle olur yoksa dayanilacak gibi değil gün boyu bulaniyor. 6.haftada kalp atışını duymadan sizde başlamış miydiniz kullanmaya
Mrvsmt2502 aybukee10 geçmezse 1 ilaç daha var doktorunuza danışırsınız. Bazılarında 3 4 gğn sonra etki edebiliyormuş düzenli kullanın inşallah etki eder bulantıyla yaşamak çok zor
Yildirim35 aybukee10 çok şükür evet bitti şuan hiç olmuyor bulantım 🙏 evet evet kalp atışını duymadan başlamıştım
aybukee10 Daha ilacı dün verdi dün gece 1 tane iç dedi ama ben yine kendime eziyet edip icmemistim bu sabah çok kötü uyandım ve kustum kustuktan sonra 1 tane içtim umarım etkisi olur normalde bana öncelikle geceleri kullan dedi
dorugun_annesi1 zelihayaman1 ben kullandım ama onu içmeme rağmen daha kötü oldum daha çok istifar ettim ilaç içmeyi seven biri değilim. Sonra 4. Ayıma kadar ilaçsız çektim mide bulantımı. Tam 4. Aya girdim azaldı ve bir anda bitti bulantım
aybukee10 Yildirim35 inşallah darısı bana. Peki şey soracağım bu ilacı hep gece yatmadan önce mi içtiniz? 2 doz şeklinde mi aldınız siz
Yildirim35 aybukee10 evet doktorum öyle önermişti yatmadan önce 2 tane eğer ki gün içinde mide bulantım artarsa bi tane daha içiyordum ama geceden içtiğim genel olarak hep yetti gün içinde tekrar almama gerek kalmamıştı