Canandsbs 37. haftama kadar calıstım hem de istanbul tarrafiginde 40km yola gittim geldim. iyiki de calısmısım kızım dogana kadar evde can sıkıntısından patladım. 28 yasındayım 21 yasımdan beri calısıyorum, evde durmak bana gore degil. her isimi pratik yapmaya alıstıgım icin temizlik yemek vs 1-2 saatimi alıyordu, kalan zamanlarda bos bos gezindim durdum. simdi evde oturup rapor paramı yiyorum 😂😂 rapor parası da son 3 brüt maasınızın ortalamasının 3te 2si olarak yatıyor.