Aysglaksy61 Kahvesever12 güzel benimde erkek ama hala karar veremedim ne zor erkek bebeğe isim bulmak
Kahvesever12 miyopmom dimi bebeğe gidicek isim olsun evet ama büyüdüğünde de kullanılabilir bir isim gibi oturttum kafamda
Kahvesever12 Esrakzly ya dün öğrendik erkek , kız olsaydı inciydi bizimdi yıllardır belliydi isim Erkek çok zor Kerem ismi içimize sindi biraz
burcutoo Dünyanın en uysal erkek ismi olduğunu düşünüyorum bütün tanıdığım keremler çok efendi ağır başlı 🙏