melegim01_ 16 17. Haftama kadar bel ağrısı mahvetti beni canımı aldı gerçekten, birde zaten fitigim vardi.ama sonra yavaş yavaş egzersize başladım mucize gibi geçti. ( gebeliğin çok yeni kesinlikle 12 haftadan önce tavsiye etmiyorum özellikle Dr sormadan)
Ayrıca banada sürekli erkek çocuk bele vurur dediler 17. Haftamda kız olduğunu öğrendik. 3 hafta kız kız diye gezdim meğer bebisim erkekmiş yanılmış doktorumuz 😂😂 suan 29+1 haftalik düzenli hafif egzersiz yapıyorum agirlasmamiza rağmen belim çok iyi durumda.