Arkadaşlar ben 15 ağustos da aşılama oldum ve malesef dış gebelik ile sonuçlandı beta güzel yükseliyordu ama kese rahimde değil sağ tüpümün ucundaydı. 1 doz iğne vuruldum ama kese hiç bozulmadı 2. Doz vuruldum ilk gün kahverengi lekeler geldi ama devamı yok. Pzt kontrol var acaba 3. Dozu mu vurur yoksa ameliyat mı? Beta 9530 du 4 gün önce. Düşüyor değerim yavaş yavaş. Başından bu şekilde geçen var mı 3. Doz vuruldu mu? Süreciniz nasıl oldu 😕