Sedakrt Kızlar ben folik asit kullanmaya ilk muayenemde başladım kese görünmemişti o zaman . Folat değerim 4.5 çıktı doktor ihmal etmeden kullan senden mutlaka detaylı ultrason ve ikili isticem dedi. Korktum açıkçası folat değeri düşük olup sonradan yükselen oldu mu? Elenatal 1 kullanıyorum 6.haftadayım
_Mother_ Sedakrt doktoruna danışıp folbiole geçiş yapabilirsin o hızlı yükseltecektir bide muz yeşil yapraklı sebzeler ıspanak fındık ceviz yumurta düketmeye özen göster gebelik öncesi içmemişmiydin
_Mother_ _Mother_ benim tavsiyem folbiol kullanman o zaman sağlıkla al kucağına değerin düşük çıkmış çünkü
Symdnz1 Sedakrt Doktorun verdiği folik asit dışında yediklerinle de hızlı bir şekilde arttırabilirsin. Sabahları haşlanmış yumurta, ceviz, roka kesinlikle yemelisin. Bir de her gün bir çerez kasesi çiğ kabak çekirdeği çitle çok iyi gelecek ❤️