Ssinem24 Arkadaşlar 7haftalık hamileyim dün doktor kontrolüne gittim kese var ancak bebek yok kese 18mm doktor 10 gün sonra tekrar gelmemi eğer gene göremezsek kürtaj yapacağını söyledi 2.hamileliğim ve ikinci kürtajım olucak benim durumumda olan varmı
Elifff2112 Ssinem24 bende 6+4 haftalığım kesenin içinde küçücük bebeğe dair parca gozukuyor ama su an yok 2 hafta sonra gel dediler gec dollenmedir dediler
aaydingulsahhh Ssinem24 benim 8. Haftada kese vardı bebek yoktu 10 gün sonra bir daha gel dedi .. boş gebelik olabilir dedi 9. Haftada gittim bebek göründü
Ssinem24 Annelikmghb adet gecikmesinden 3 gün sonra kanda beta hcg 10 olarak öğrendim zaten doktorda geç döllenmeden şüphelendi ama tekrar kürtaj olma ihtimali biraz üzdü acıkcası
Annelikmghb Ssinem24 ilk haftalarda biraz gec görülebiliyor canım dua etmekten badka bisey yok umarim sağlıklı bir bebegin olur cok stres yapma o cok etkiliyor.
Ssinem24 Annelikmghb cok teşekkür ederim evet cok stres yaptım ikinci kez kürtaj olucağımj duyunca hayırlısı bakalım :(
Gencanne06 aaydingulsahhh aynı şey bana da söylendi kese gelişimi iyi ama bebek yok diye bugün 8 haftalık olduk haftaya kontrole gidicem inşallah bebek oluşur
melegim01_ Ssinem24 benim öncekı hamılelgım de dusuk yapmıstım bebek gözükmüyordu doktor gıt su ıc idrar torban dolsun dedı yarim saat dısarda su ıctım kahve ıctım idrar torbası dolsun diye öyle gözüktü