Merhaba bende 4 gündür sezaryen oldum doktor ameliyatta rahim damarların çoktu dedi kanamayı zor durdurduk dediler varismiş işte diğer ismi ayaklarım şiş 2 gündür ilk günden berri kan sulandırıcı vuruyorlar korktum bi an pazartesi çocuğu göstericem kendimi de göstereyim dedim şimdi sizde böyle yazınca korktum bi an ayaklarım şiş kanamam regl gibi geliyor