babyiscoming_ 17+2 haftalık hamileyim servise geç kaldım diye 2 dk falan koşmak zorunda kaldım ve yokuştu nefes nefese kaldım bebeğe zarar verir mi kızlar endişenlendim biraz 😢
basakc36 babyiscoming_ Allahın izniyle bişe olmaz canım. Kendini takip et farklı bi durum yoksa dert etme. İçin rahat edecekse bi muayene ol. İleriki haftalarda adım attığında nefes nefese kalıyorsun nerden biliyorsun diye sorma 😂😂
babyiscoming_ basakc36 inşallah canım valla korktum sonradan bir müddet nefesim düzelmedi çünkü allahım korusun tüm bebekleri