Merhaba benim de 2 li temiz düşük risk çıktı 3lü sınırda çıktı trisomy 21 = 1/264 oranında. Doktorum 2li temiz ama 3lü sınırda çıkmış bence bir şey yoktur 2liyi yaptıysanız 3lü yapmayın diyorlar zaten demişti. Ama %1 ihtimal dahi olsa bunu atlamamız gerektiğini söyledi ve fetal DNA önerdi. Bugün gidip konuşacağız. Bursa da önerdiğiniz firmalar var mı ? Kimler yaptırdı?