Cosimaniehaus Doğum yapalı 4 gün oldu. Koltuk altımın birinde yumurta gibi şişlik oldu. Emzirdikten sonra pompayla da sağdım göğsüm yumuşadı ama koltuk altımdaki beze hala sert duruyor. Ne yapmam gerekli ?
Manollyaaa Cosimaniehaus benim regl dönemine yakın sürekli oluyo öyle 10 güne anca geçiyo doğum yaptığımda da göğsüm de çıktı kocaman bi beze sonra geçti eğer geçmezse doktora gidin koltuk altı ve göğüs damarları birbirine bağlı çünkü
Cosimaniehaus Manollyaaa gögsüm de taş gibi oluyor ama yumuşuyor o beze yumuşamayınca endişelendim. Bugün doktora gideceğim olmazsa
Cosimaniehaus Hatice4200 doktora gittim antibiyotik yazdı. Sıcak suyla ovma sakın dedi:)) ben de duşta biraz ovmuştum 😅 enfeksiyon sıcakta artar dedi.
Cosimaniehaus Hatice4200 benimki biraz daha sert gibi pek ineceğe benzemiyordu. Bakalım antibiyotik iyi gelir belki. Teşekkür ederim sorduğunuz için🤗🌸
Lavin___ Cosimaniehaus merhaba geçti mi şişlik? Ben de yeni doğum yaptım ikisinde birden var çok da ağrıyor
Cosimaniehaus Lavin___ geçti antibiyotik kullandım ve ovdum öyle geçti. 1000mg antibiyotik kullandım hemen etki etmedi antibiyotik elinizle dağıtmaya çalışın yine de.