Günaydın arkadaşlar ben kendim zaten tiroid hastasıyım 9 haftalıkken tsh 16 yükselmiş doktora gittıgım de 4 gün 125 3 gün 100 kullan dedi ama çarpıntı yapar dedi ben de korktum hep 100 lük aldım 15 gün oldu dün tekrar kan vermek ıcin aynı doktora gittim aynı doktor izine çıkmış farklı doktor baktı kan istemeden direk senin 150 kullanman lazım ıkı canlısın dedi ben de yine de kan istedim tsh bu sefer 9 düşmüş pazartesi tekrar sonuç ıcın gideceğim eminim 150 başlatacak çarpıntı yaşarsam korkusu da var bu durumu yaşayan var mı yüksek doz alıp çarpıntı yaşayan ozellıkle