Busraincc çok geçmiş olsun canım seseryan diyince tüyleirm diken oluyor aralıkta 1 sene arayla tekrar yaşıcam
Ama sana tavsiyem en fazla 4. Gün düşünü alabileceğin kıvama geliyorsun benim çok kötü geçmesine rağmen oldu bu o an dedim Allah’ım ben hep böyle acı çekerek mi kalcam ama geçiyor bol bol yürü kayısı hoşafı iç gaz çıkışı olsun omuzlarındaki o ağrı geçicek doğrulacaksın inşallah biliyorum zor bi süreç Allah yardımcın olsun