Zeynep299 Bu gün çok yürüdüm yoruldum haliyle gece tuvalete ağrıyla kalktım. Doğum sancısı böyle olur mu ki? Sezaryenle doğum yapcam. İlkinde 39+2 de tarihle doğum yaptım. Ama bu sanki erkenci olacak gibi o sancıyı bilmediğim için bi korku sardı