Minnakfasulyem Kızlar dün detaylıya girdim bugün de normal randevum vardı. Doktorum plesentanın 2cm aşağıda olduğunu şu an için ciddi birşey olmadığını detaylıdaki doktorun da bu yüzden söylememiş olduğunu söyledi. Takip edeceğiz dedi. Beni bi korku sardı internetteki araştırmalardan sonra🤨 Başına bu durum gelen var mı ? Önlem almamız gereken şeyler var mı?
Yusuf64 Minnakfasulyem nedenini bilmiyorum ama yukarıda kalsın diye yorum yapıyorum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasıl etsin evladını
Babybili Minnakfasulyem canım aynısı başıma geldi 24. Haftaya kadar çıkması lazım yoksa Sezeryan olman gerekir dedi, ama korkma çünkü büyük ihtimalle çıkıyormuş. Benimki çıktı, Bana ilişkiyi yasakladı ve asla yukarı uzanma dedi. Aklında bulunsun.
Alyaveannesi Minnakfasulyem surekli uzanip dinlenmen gerek canim normalde yukarida olmasi lazim fazla ayakta durmamaya calis insallah tez zamanda yukari cikar 🙏
[silindi] Minnakfasulyem kaç haftalıksınız ? Bende 18 haftalıgım doktor banada aynısını dedi plesenta aşagıdaymış ve idrar torbasına çok yakınmış genelde 24 haftalarda fln yukarı çıkıyormuş bol bol istirat et demişti bana
glsmdncr Cnm bana da aynisini demisti bebegin esi assagida ama cikicak gibi duruyo dedi. Bende cok korkmustum hemen internetten arastirdim o haftalarda oyle olanlarin hep kanamalari olmus bazilari erken dogum olmus bazilarinin rahim agzini kapattigi icin normal dogum olamamis filan cok cok tedirgin olmustum. Sonra doktorumuz neden bizi uyarmadi filan diye dusundum.. meger cok ciddi bi yerde olmadığı icin uyarmaya gerek duymamis. Sonra zaten yukari cikmis bebegin esi. Sen yinede kendine dikkat et ve bol su ic... kanaman olmadigi surece bi sikinti olmaz allahin izniyle rahimi kapatsa bile son zamanlarda yukari cikabilir mis..
Minnakfasulyem glsmdncr ay evet doktorum senin yapabileceğin birşey yok dedi ama ben yine de ağır iş yapmıyım ilişkiden falan kaçınıyım diye düşünüyorum tedirgin oldum biraz. Umarım yukarı çıkar sen kaç haftalıksın
glsmdncr Minnakfasulyem ben suan 27 haftaligim. Aynen uzat ayaklarini yap cokta sakinma kendini sakinilan goze cop batar allah korusun. Allahim sana emanet de yapman gereken bisey varsa yap. Cok hareketsiz kalma yani demek istedigim o. Allahim insallah bebislerimize sag salim kavuşmayı nasip etsin.
Mvb Benim maalesef ki eşi tam bebeğin çıkacagı yerde şuan kanamam var azaldı çok şukur ama yatacaksın az da olsa dusuk rıskın var dedı doktorum sizi korkutmak ıstemem paraşüt gıbı cıkar o yukarı dedı doktorum inşallah çıkar bebişlerimiz buyudukce eger asagıda kalırsa normal dogum olmaz dedi.sizde cok ayakta kalmayın ılıskıye sakın gırmeyın bol su için ve elınızden geldıgınce yatın kendınıZı zorlayacak hoc bır ısı hareketı yapmayın
Minnakfasulyem [silindi] ben 22 haftalığım ben de internette 24 den sonra Yukarı çıkıyor diye okudum. Yediğimiz içtiğimizden midir nedir hep bizim çağlarda bir sorunlu oluyor hamilelik.. annelerimiz ne zor şartlarda yaşamışlar hamileliği..
Oges [silindi] vajinanın üstünde özellikle tuvaletiniz geldiğinde ve tuvaletteyken baskı hissediyor musunuz?
Oges [silindi] vajinanın üstünde özellikle tuvaletiniz geldiğinde ve tuvaletteyken baskı hissediyor musunuz?
[silindi] Minnakfasulyem yediğimiz hiç bi şey organik değil ki eskiden böyle hormonlu yiyecekler yokmuş daha saglıklı besleniyorlarmiş
Busraxx Banada aşagıda olduğunu ama bu haftalarda önemsiz olduğu söylendi kendiliğinden yukarı çıkarmış ama fazla ayakta kalınmamalıymış sürekli dinlenmelisin ki yukarı çıksın
Adencanan Minnakfasulyem kendine dikkat et. Yorulma. Ağır kaldırma. Ani hareket yapma canım bebek büyüdükçe yukarı çıkar inşallah. Çıkmazsa da stres yapma sağlıkla gelsin inşallah. Kasıklarında baskı hissetmiyormusun? İki arkadaşımın da plesantası aşagıda ve çok baskı hissettiklerini söylüyorlar
Oges Adencanan ben hissediyorum yaa tam vajinanın üstünde özellikle lavaboya gittiğimde ve sıkıştığımda
Oges [silindi] anladım ağrısız kanama olurmuş aniden anlaşılmazmış kanama olmadığı sürece sıkıntı yok inşallah erken Doğum riski beni çok üzüyor değilse sezeryan normal umrumda değil sağlıcakla doğsunlar da