Elifbal- agrilarim cok. Adet agrisi gibi sanci cekiyorum ama ne nisan geldi ne su geldi. Sizde durumlar nasil :(
Zeliha1_ Elifbal- aynıyıs bacım aynı bel ağrısı kasık ağrısı baslıyor bacak lara vuruyor bı an ha gelecek dıyoz ne gelen var ne gıden😂😂 kandırıyolar
Semanurr0 Elifbal- Merak etme 38 e doğurcam diye gezen ben 40+3 de suniyle doğurdum daha da gelmiyordu da hareketleri azaldı diye yatisim verildi vajinal muayeneden sonra nişan geldi sonra suni verildi suyumu bile onlar patlattı bir gelecek o gün ne zaman onu söyleyemiyoruz maalesef 😂 bol bol uyu gelir o zamanı gelince ama hurma ye bak doğumuna kolaylık niyeti ile 😊💜
esdemiralay Elifbal- ben de 39+3 teyim. 37 de doğururum diye gezdim hep . Şimdi ne ağrı ne sancı hiçbir şey yok öyle yata yata bekliyorum artık 😂
Suliss76 Elifbal- 40+1 oldum bende öyleyim pazartesi randevum var 🥲 düzenli değil ağrılar bekliyoruz bakalım
Elifbal- Sizce hastaneye gitmek icin suyun gelmesini beklemeli mi ? Bu arada surekli sanci yok. Sadece adet agrisi gibi
Ftmsre Elifbal- sancılarınız düzenli mi takip edin suyun gelmesi yada nişanın gelmesi şart değil doğum belirtisi olabilir sancılar
Elifbal- O zaman sabredecegim suslulerim. Randevum haftaya cunku. Tesekkur ederim yardimci oldugunuz icin, hepimize allah kolaylik versin💝