Mvsanne Hayırlı olsun öncelikle benim iki gebeliğimde de kese 8. haftada göründü. Karındaki gaz, rahim yapısı vs gibi şeyler etkiliyor. Değerinizde artmış zaten bence endişelenmeyin oluyor böyle. Dert etmenizi anlıyorum ben de çok kafaya takmıştım ama gakılacak bir şey olmadığını tecrübe ettikçe anladım :)