Esiilaa Kızlar adetim 4 gün gecikti betam 25 cıktı 2 gun sonra verdim 33 oldu bundan sonra. Vermedim yine kimyasal diye :( ama adette olmadım hala tık yok bugün 8 gün gecikmiş oldu sizce ne yapmalıyım
Esiilaa Kendiliğinden düşer regl olurum diye bekledım ama hala olamadım belirtim de yok regl olmaya dair
Esiilaa Hummomy 33 cıktı 2 gün sonra verdim sağlıklı değil dedi doktor sonrasında adet oldum 2-3 gün sonra :( yine olmadı