Kızlar ben 37 haftalık hamileyim özel hastane takıpliyim ama doktorumu tam anlamış değilim biraz paraci gibi başta sezeryan çok istiyordum bunu ona belli etmedim bana dediki sen normal yapamazsın bebegin basi büyük tamam dedim hani doğru olabilir zaten bende normal yapamam gibime geliyordu korkuyordum gel zaman git zaman ben kendimi normale hazırladım ve doktoruma dedim ki ben normale hazırladım kendimi ama korkmuyor da değilim dedim neden korkuyorsun dedi panik var dedim aa o zaman kesin sen sezeryan dedi ve 1 ekime gün verdi 1 ekimde 38+2 oluyorum ama korkuyorum annemler vs bebegin gününü bekle ne zaman sanckn gelirse o zaman git ne zaman suyun gelirse o zaman git diyorlar haklılar da Bi yerden ama bende ne yapacağımı şaşırdım eşim normal yapmamı istiyor bende kendimi hep normale göre ayarladım ama doktor bebegin basi büyük deyince yani çelişkili olunca ben iyice şaşırdım ne yapcami sizce ne yapmalıyım ilk normali deneyelim sonra eğer ki hani olmaz ise sezeryan mi yapın diyim lütfen bana Bi akıl verin çok çok az kaldı