cansu_dgn Yorumları okumak istediğimde ekran kendi kendine aşağı yukarı hareket ediyor bir yazıya girdiğimde kendi geri çıkıyor.. Sizinde uygulamada böyle sıkıntınız var mı bugün oldu bu
zmz5857 cansu_dgn ay bende de şu an öyle sinir oldum uyku öncesi bakınayım dedim bu neymiş ya. Wi-Fiden çıkıp internetime geçtim düzeldi gibi fikir olsun size de
Hatceninblog cansu_dgn bende de aynı tam da uygulamada asistana yazdım o an denk geldi paylaşımınız, reklam yüzünden yukarıya kayıyor ekran nasıl düzelecek acaba
benimhikayemm cansu_dgn bende de vardı aynı sıkıntı ama geçti gibi birde kızlar sizde de öyle mi bilmiyorum ama don zamanlarda aşırı reklam videoları veriyor uygulama. Çok sıkılıyorum artık reklamlardan 🤦🏼♀️
ayseheyecanli cansu_dgn var kuzum var 2 gün önce bi girdiler güncelledir öahfettiler burayı da eziyet gibi artık vakit geçiremez olduk burda kendi bacaklarına sıktılar haberleri yok
Mrsacar cansu_dgn evet canım bende de öyle bide tam yorum yazarken çıktı kendi kendine 1 kere bi sıkıntı var herhalde.