Deroli Gsgsgsgsgs Çarşamba günü yaptırdım. İlk 2 gün üzerine yatamamak dışında bir şikayetim olmadı. Ağrı, sızı ya da halsizlik yapmadı ben de.
Mucize-1 Minnosunannesi49 bende sordum doktora hemşireye ameliyathane de mikrop kapmamak için bebeğin ve senin için iyi dedi gözden kaçmış olan steril edilmeyen şeyler olabilir dedi yaptirdim
dorugun_annesi1 Gsgsgsgsgs 2 dozu da yaptırdım 1 ay arayla 3 gün kolumu kaldıramadım gece uyurken bile çok ağrıyordu. Halsizleştim ben
blackeagle Gsgsgsgsgs dün yaptirdim gece kolumun üstüne yatamadım uyuyamadım bugünde hala kaldırınca çok agriyo
Rabiamina Gsgsgsgsgs geçen hafta ilk dozu oldum. Mide bulantısı baş ağrısı kol ağrısı ne varsa çektim. Kolumun üstüne kaç gün yatamadım. Geçmiş olsun size de.
Minnosunannesi49 Mucize-1 ben ilk çocuğumda yaptırmadım oğlum şuan işte 6 yaşında çok şükür hiç bi sorun yaşamadım ozaman kimsede bana yap demedigi için bilmiyordum küçüktüm anlamıyordum bunda hemşire hareketini hissedince gel dedi yapalim kararsız kaldım