Zeynep6149 Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim dün itibariyle bir kanama başladı doktora gittim yerleşme kanaması dedi ama hala devam ediyor özellikle ayakta durunca normal mi tecrübesi veya bilgisi olan var mı
Baby_B Zeynep6149 7.haftada kanamam oldu ilk gebeligim sonlandi. Baska doktora gitmenizi tavsiye ederim Kanama normal degildir Progestan baslanmali
Mavideniz26 Zeynep6149 yerleşme kanaması bu kadar uzun surmez ki bence baska doktora gorun en azindan progestan fitil verir varsa bir tehlikesi devam ediyorsa kanamanız dusuk onleyici igne yapabilirler yani
Zeynep6149 Baby_B bende bugün tekrar aynı şekilde kanama olunca panik yaptım nette 10 gün sürebilir yazıyor ama olmadı başka doktor balayım ilk defa gittim buna
Mavideniz26 Zeynep6149 bende az az oldu ama kırmızı deil kahve geldi ona yerleşme kanaması diyorlar.sizin cok kalkarken surekli geliyormus,uzanmaniz lazim surekli
Zeynep6149 Mavideniz26 tam olarak kalkarken değil böyle 10 dakika ayakta durayım kanamam oluyor ama oturduğum veya uzandığım zaman kesiliyor anlamadım bende yani yatmaya çalışıyorum genellikle yanımda yardımcı olacak birine var ama bir de küçük çocuğum var elimden geleni yapıyorum işte
Mavideniz26 Zeynep6149 insallah birsey olmaz canim dinlen ayakta cok kalma,baska doktora gorun hemen ilaca baslarlar zaten