Bebeğinizin nasıl doğacağını,bir probleminin olup olmayacağını bilerek doğurmanız daha doğru bence. O psikolojiye kendinizi hazirlamaniz açısından. Ben de amniyosentez yaptırdım ve hiçbir riskle karşılaşmadım. Hatta doktorum dışarda yürürken bir kaza yaşayıp bebeğini kaybetme olasılığın neyse amniyosentezde de bebeği kaybetme olasılığın o demişti. Yani çok düşük bir ihtimal. Mesela ben bebeğimin down sendromlu olduğunu öğrendim ve bu süreçte kendimi ona göre maddi manevi hazırlıyorum. Lohusalıkta öğrensem atlatamazdım sanırım. Kendinizi hazirlamaniz adına yaptırmanızı tavsiye ederim zira bu belirsizlikle doğuma kadar stres yorar sizi. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız.