Huzurluve Newmommyy siz bı tıbbi genetiğe gidin öyle 2 3 düşük diye bı kosul yok başvuran her hastayi araştırmak zorundalar ( kendim gittim o yuzdne bu kadar enimim) Hatta hematoloji de gidebilirsiniz ayriyeten orda da pıhtılaşmaya bakılıyor
Huzurluve Newmommyy iyi yapmışsınız geçmiş olsun ama durumu olup özelde yaptırmayanlar için de 2 3 olmadan da muayene olacaklarını bilmeliler
Sizdenbirii1 Bir_nazenin01 E nabızda çıktığı gorınıyo ama genel olarak görünmüyor sadece değer normal olarak görünüyor
seda_ay Sizdenbirii1 benim kan testim bir ayda çıktı pıhtılaşma varmış bende kromozom iki ay olucak hala bekliyorum şehir hastanesi Bursa’da yaptirdim
Sizdenbirii1 seda_ay canım E nabızdan baktım içerik görünmüyor çıkmış tahlil sadece değer normal diyo senknki de öyle miydi
seda_ay Sizdenbirii1 evet oraya gidiyosun tekrar randevu alıp yazıcıdan sonucu çıkarıyorlar doktora veriyoruz kontrol ediyor enabizda gorunmuyor