1Cerenarslan1 Merhabalar 30 haftalık gebeyim 2 gündür karnıma ara ara şiddetli kramp giriyor 3-5 saniye bebekte baya hareketli sizde yaşıyor musunuz bu durumu sebebi nedir ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamamıştım
Betul_ela0 1Cerenarslan1 2-3 gün önce bende aynı şeyi yaşadım 33 haftalık olduk karnımın üstü böyle mide mi desem altımı desem bilemedim kramp giriyordu ve çok ağrıtıyor du bunu 2-3 defa yaşadım çokta fazla üstüne düşmedim açıkçası korkulacak birşey olsaydı Allah korusun sıklaşırdı sancılar sanırım artık rahim kendini hazırlıyor yalancı sancılar
Nurcanyokus6 1Cerenarslan1 aynısını bende yasmistim gerçekten çok can yakıyor endişelenmeyin normel bı durum
1Cerenarslan1 Betul_ela0 evet bende tam anlayamıyorum net olarak neremde oluyor bi anda şiddetli geliyor kalıyorum öylece kasılıyor karnım