[silindi] Yelizmurat ben köpegimde denemiştim daha önce ama tabi bebeklerin cildi hassas oldugu için bilemiyorum
Kubrakuzey Yelizmurat asla tavsiye etmiyorum çok berbat bi bez çocuğun üstü sürekli ıslak her çiş yaptığında bez değiştirilmiyo kâr edelim derken zarar ediyosunuz kesinlikle tavsiye etmiyorum
Kayra0723 Yelizmurat evet molfixle aynı oğluma ilk primayla başladm tamamen rezaletdi sonra molfixe geçtm memnundm tesadüf bi gün a101in bezini aldm molfixden de vazgeçtm oğlum tam 3 yaşa kadar kullandık şu an hamileym bebeğime de a101in bezini alcm
SerpilDrgt24 Ben çocuğuma değil ama baktığım çocuğa kullanıyoruz çokta şikayetci değiliz güzel yani ama uzun süre degiştirmeyince sızdırma yapıyo
MeltemAsel Uzun süre değiştirmeyince hepsi sızdırıyo zaten bi bezi akşama kdar tutacak halimiz yok. Ben kızımda kullandım son 1 sene farkettim keske daha önce farketseydi simdi hamileyim nasip olursa direk onunla baslıcam bakıcaz.
DiDem123 MeltemAsel valla bende öyle canım. Oğluma kullanıyorum. Çok memnunum. Bana göre en sızdırmayan bez. Şimdi diğer bebeğimede onu kullancam nasipse. Hepsi sızdırıyor. Soffia çok nadir sızdırıyor.
muhteriz Ben bir paketi bitiremedim çok pişik yaptı bebeğimin poposu kıpkırmızı olmuştu. Sık sık da değiştiririm bezi hiç taşırma problemim olmadı bu güne kadar. Ama ben ilk soffio ile başlamamıştım belki de değiştiği için pişik yapmış olabilir şimdi sleepy ile devam ediyoruz
SerpilDrgt24 O anlamda söylemedim tabi ki her bez uzun süre degiştirmeyince sızıyo ama daha önce molfix kullanıyorduk bütün gece almasan sadece doluyordu ama a101 inki gece degiştirmeyince atleti felan ıslatıyo o anlamda dedim