Benim zorunlu sezaryen olacak. Doktor 39 haftaya kadar dururuz gelişimi devam etsin aksilik görürsem alırım ama dedi biraz zayıf bebeğim o yüzden. Şuan 36+6yım. 39a kadar durmak benim içinde iyi ama mesela bu bebek kendiliğinden gelmek isterse herhangi Allah korusun su kanama sancı vs durumunda bu durum geçerli olmuyor dimi nasıl oluyor o zaman direk sezaryana mi alacak? Zorunlu sezaryan benim özel sağlık problemimden dolayı.