Kardelennnsen şimdi şöyle ilkinde Acemisin, ne yaşayacağını bilmiyosun bu yüzden korkuyorsun, 2.de de ne yaşayacağını biliyosun ve korkuyosun, ama korkunun ecele faydası var mı yok. O çocuk doğacak mı? Doğacak. Kendimi böyle hazırladım, bir şarkı varya Ben ne yangınlar gördüm hiç biri öldürmedi, bunu da atlatacaz yeterki ucunda ölüm olmasın gelicek ve bir daha hatırlanmamak üzere bitecek Nokta.