Hanniballl ben bebebao markasının aldım, bence elimizin altında olması gerekir sütümüz olsa bile bazen fazla gelebiliyor göğüsler şişiyor süt kanalları tıkanabiliyor ve fazla sütü sağım da yapmak gerekebiliyor. Ya da iş etapta süt pek gelmiyor göğüsleri pompa ile uyarabiliyorsun sağdıkça süt artabiliyor. Salı günü doğumum olcak ben hastaneye de götürüceğim ne olur ne olmaz diye. Sonradan da alınabilir illa ki ama o zaman uğraşmış olursunuz.