TUGBABC Hanımlar iyi geceler, Sarı renkli yoğun akıntım olduğu icin kadin dogum dr bu ilaci verdi, tahlil yapılmadan verdigi icin icim rahat degil, bebegime zarari olmaz dimi, hamileyken kullananlar söyleyebilir mi
Sezer2108 TUGBABC ayy post açsam aynısını yazardım herelde. Benimde doktorum alttan muayene etti ve bu fitili verdi. Kan idrar testi filan almadı. Bende kullanıp kullanmama konusunda kararsız kaldım fitili. Siz ne yaptınız
myangelson TUGBABC Sezer2108 mantar için veriliyor bu kan idrara gerek yok zaten onun için. doktorlar zararli olan bir ilaç vermez bizlere.
Esoss22 TUGBABC bende kullandim enfeksiyon ve mantar icin bebek icin zarari yok dedi doktor. Yalniz ilav buyuk demissiniz fitil oldugunu biliyosunuz dimi yutmalik degil
ozgmom Ben 1 ay önce kullandım hiçbir sıkıntı yapmadı 1 ay geçirdi akıntıyı şimdi yeniden tekrarladı bugün doktorum tekrar verdi.
TUGBABC Neden surekli oluyor anlamis değilim ilaci kullanmasak bebege bir zarari olur mu acaba, bana da 4 adet verdi ucer gun arayla kullanacakmışım, ilac büyük olunca insan korkuyor
Sezer2108 myangelson ya kesinlikle haklısınızda insan bir tedirgin oluyor alttan muayene yaptı içim içim yedi 😞
myangelson Sezer2108 korkulacak bir durum yok ilk hamileliğimde çok vajinal muayene oldum bunda da 4-5 hafta arası kese görülmesi için vajinal muayene oldum 16. Haftamda da rahim ağzı uzunluğuna bakılacak vajinal muayene ile