bebegim35_ Kızlar belirti olarak göğüs hassasiyeti yaşayan var mı ve adete ne kadar kala yaşamaya başlamıştıniz
Gizem-1009 bebegim35_ benim adetime 10 gün vardı göğüs ucumda hassasiyeti hissettim eşime söyledim hatta ben hamileyim dedim oda saçmalama nerden çıktı dedi öyle de oldu
bebegim35_ Gizem-1009 yaa ben de şu an ucunda acı hissediyorum özellikle elleyince 🥹 benim bat daha 9 gün var bakalım 🥺🩷
Alyaa38 Kızlar benimde adetim 7 gün geçti göğüs hassasiyetimde oldu bel ağrım dün test yaptım erken gebelik ve normal test negatif çıktı ama hala adet olmadım neden acaba böyle olup hamile olduğunu öğrenen varmı acaba