Herkese merhaba 🌸 malesef son 2 aydır her kontrolümden sonra kötü 1 haberle hastameden ayrıldım. Gelişme geriliği, kalpte delik, aort damarı darlığı derken bugünde bebeğimin kordonunun dolandığını öğrendim. Doktorum gelişimi için en az 37. Haftaya kadar bekleyelim diyor. Ama 3 hafta boyunca kordon dolanmış şekilde beklemek mantıklı mı bilmiyorum hastaneden geldiğimden beri kafam çok karışık. Kordon dolanması başına gelen 2 3 hafta o şekilde anne karnında bekletilen bebekler var mı bilgilendirirseniz sevinirim 🌸