Selam güzel anneler. Pazartesi günü spinal doğum ile bebeğimi sagsalim kucagima aldım çok şükür. Doktorum da ekibi de muhteşemdi ameliyat sorunsuz sıkıntısız geçti 1 gece hastanede kaldıktan sonra taburcu oldum ama gel gör ki o günden beri inanılmaz hatta dayanılmaz baş ağrısı çekiyorum. Günde 3 litre su kahve bitter çikolata yiyorum ama yok anlık rahatlıyor ama ayağı kalkınca beyin kanaması geçiriyor gibi oluyorum. Sipinal doğum yapıp bu durumu yaşayıp şunu yaptım cok iyi geldi diyen var mı her türlü öneriye açığım yeter ki geçsin artık. Sunu da belirteyim öncesinde ne migren ne sinüzitim yoktu..