Merhaba sevgili anneler dört gün önce doğum yaptım bebeğim yarık dudaklı doğdu şükür ki çok ileri düzeyde değil ve damağında yarık yok emmesinde problem yok .Bugun plastik cerrahı gördü ve üç aylıkken ameliyat olabileceğini söyledi .Bu durumu yaşayan anneler var mı nasıl bir süreçti acaba merak ediyorum.Doktor özel bir çocuk olduğunu ve çok zeki olduklarını söyledi yarık damaklı doğan çocukların ah minik kuzum ona her baktığımda bidaha aşık oluyorum öyle masum ki hiç kıyamıyorum :(